תכנית מיוחדת לילדים ונוער

אורח חיים בריא והרזיה בריאה ומאוזנת

לפרטים לחצו כאן
מאות מכתבי תודה מלקוחות
לפרטים לחצו כאן
הספר יובל אוכל בריא

תזונה נכונה לילדים
רב מכר ! 

לפרטים לחצו כאן
הטיפים של יסמין
לפרטים לחצו כאן
משתמש
סיסמה

10 טיפים להרזיה בריאה

מאת: ד"ר יסמין חיו


החגים עברו והשאירו לך מזכרת קטנה- כמה קילוגרמים מיותרים.
הג'ינס מסרב להיסגר והקיץ כבר בפתח מה עושים?
רובנו מחליטות לפצוח בדיאטה, סוגרות את הפה ומתחילות לצעוד. טעות!!! יסמין חיו, יועצת תזונה מוסמכת, שוברת מיתוסים שכולנו חשבנו שהם עובדות.

1. דיאטה זה לא צום. כשהגוף לא מקבל את מה שהוא צריך, הוא מרגיש מצוקה ואז הוא מסרב "לשחרר" את המאגרים שלו. מה כן לעשות! לאכול תפריט של 1500 קלוריות המורכב מסוגי המזון השונים. גם תרדי במשקל בצורה בריאה וגם תסגלי לעצמך הרגלי אכילה נכונים לטווח ארוך. מומלץ מאוד לבנות תפריט אישי בעזרת יועצת תזונה מוסמכת.

2. ספורט לא סותם תיאבון. להפך!!! אחרי כל פעילות ספורטיבית, יש חצי שעה של חוסר תיאבון, אבל זו אשליה. כי מה קורה אחרי זה? הגוף שהוציא אנרגיה חייב לקבל אותה מחדש ולכן אנחנו אוכלים יותר מהרגיל! עשיית כושר ללא שינוי הרגלי אכילה לא תביא אותנו לתוצאות הרצויות.

3. לא להתנזר מדברים שאת אוהבת. חובה להרשות לעצמנו לעיתים משהו טעים קטן שיעשה טוב בבטן ובנשמה.

4. דיאטה לא עושים לבד. קל יותר כשאת במסגרת- סדנאות הרזייה יכולות לתת את הפוש הראשוני בדרך לגוף המחוטב. הדינאמיקה שנוצרת שם, השקילה השבועית, התפריטים המגוונים והעידוד (וגם התחרות) בין האנשים בקבוצה מהווים תמריץ בדוק.

5. אין דיאטת קסם! אך יש פתרונות המקלים עלינו בכל תהליך הירידה במשקל. יש אפשרות להיעזר בתוספי מזון או בויטמינים, אשר מאזנים את הגוף מבחינה בריאותית, נותנים תחושת שובע ומקלים על תהליך הירידה במשקל. כדאי להתייעץ קודם עם יועצת תזונה ולא לרכוש כל מוצר.

6. אי אפשר לרדת 10 קילו בחודש ולשמור על המשקל. קצב ממוצע של ירידה בריאה במשקל נע בין 800 גרם לקילו בשבוע. המטרה שלך היא לרדת מהשומן, לא מהשריר או מהנוזלים. לכן, החליטי על משקל מסוים אליו את רוצה להגיע. והביני שזה תהליך שדורש זמן. רוצה לרדת 10 קילו? אין שום בעיה. זה ייקח לך בסך הכל חודשיים וחצי.

7. הבגדים לא עולים? יופי! מדידת זוגות מכנסים המסרבים להיסגר תכניס מוטיבציה לרוחכם המדוכאת. אני צריכה לדעת שאם לא "אתקן את דרכי" אאלץ לרכוש קולקציית מכנסים חדשה במידה אחת יותר, וכעת איני יכולה לחשוב על דבר מדכא יותר, לנפש ולכיס.

8. מים לא מעלים במשקל! למים אין ערך קלורי, הם עוזרים בחילוף החומרים, מרגיעים את הקיבה הרעבה, עוזרים בשרפת שומן ומשפיעים על מראה העור והשיער. לעיתים המוח מאותת לך על רעב, אבל הכוונה היא לצמא. בקיצור בנות- שתו 10-12 כוסות מים ביום ותראו איך פלאים קורים.

9. איזה באסהאני אף פעם לא מצליחה להתמיד. אמרתן את זה פעם? בנות יקרות, הכל מתחיל ונגמר בראש. אמירות חיוביות יכולות לעזור. מידי פעם שננו "אני יכול לעמוד במטרה שהצבתי לעצמי", "קל עבורי להוריד במשקל", "אני מצליח ונהנה מתהליך ההרזיה". אם אתם נתקעים או אף מעלים במשקל אל תתבאסו, חשבו מה הגורמים שהביאו לכך.

10. כשאגיע למשקל היעד שלי אקנה לי בגד חדש. חשיבה לא נכונה. למה שאני לא אקנה עכשיו את המכנס במידה 38, היפה כל כך, שראיתי בחנות, ואסתכל עליו עד שאוכל להיכנס אליו? זה יתן לך מוטיבציה להמשיך כי כבר קנית אותו. לסיכום, יש המון דרכים לרדת במשקל. אבל החשוב ביותר לקחת החלטה, שהפעם אתן רוצות לרדת במשקל ולשמור עליו לכל החיים. הרבה עשו זאת לפניכן ואין סיבה שאתם לא תצליחו גם. אז שיהיה בהצלחה!

 

ק"ג
שם
טלפון
דוא"ל
דוא"ל
שם